zaterdag 28 november 2009

Ding 6

Ik was weer te snel. Wond me al op over het feit dat je je moet aanmelden bij Yahoo. Beetje onlogisch. Moet je weer nadenken over wat je allemaal wel of niet wilt invullen. Zag pas daarna dat je ook een snuffelopdracht mag doen, maar dat is dan weer niet zo leuk. Dus toch maar een account gemaakt. Daarna weer nadenken over de naam van die pagina en bekijken hoe het allemaal werkt. Het is gelukt om mijn foto's van de bibliotheek Bilgaard op mijn account te krijgen. Het is openbaar, dus voor iedereen te bekijken. Ik heb nog meer bibliotheekfoto's. Wel handig als die op het net staan.

1 opmerking:

  1. Hoi Paulien

    We worden nu wel benieuwd naar je foto's.
    Hoe kunnen we die nu zien? of wil je niet dat we het zien.

    Je kan een link naar de site plaatsen of een foto op je blog zetten.

    hieronder nog de algemene procedure voor Flickr
    Bij flickr is het protocol alsvolgt.
    Het is belangrijk eerst in te loggen. (maak daarvoor een Yahoo account aan)Als je ingelogd ben , zie je vanzelf boven de foto een icoontje met Blog this.
    LET OP!! Je moet wel eerst toestemming vragen. Dat kan via een reactieformulier onder de foto. het antwoord verschijnt ook in dat reactieformulier.

    Het gaat goed zo, we zijn benieuwd naar je volgende blogs

    Yntskje en Joost

    BeantwoordenVerwijderen