woensdag 18 november 2009

Ding 4

Ding 4 kost mij veel tijd. Eerst heb ik de instructiefilmpjes bekeken (heel handig!), daarna pagina aangemaakt. Ik moest wel wennen aan de opmaak en heb veel van de voorgeselecteerde pagina's verwijderd. Ik heb vier tabbladen gevuld: nieuws (ook een aantal regionale kranten), werk, bibliotheken en Australie (mijn zoon zit daar). Het is heel erg leuk!
Daarom kost het ook veel tijd, je komt zoveel leuke artikelen tegen.

Op een gegeven moment zag ik dat op de werkbalk van internet aangegeven wordt als er op de betreffende internetsite een rssfeed aanwezig is. Je hoeft er dan niet naar te zoeken.

1 opmerking:

  1. Hoi Paulien,

    Als een webpagina geen RSSfeed heeft, kun je hem ook door de url te plakken op je eigen Feeds pagina krijgen. Zo heb ik alle weblogs van deze cursus in een tab, kan ik in één oogopslag zien of iemand iets gepubliceerd heeft.
    De Dingen die nu komen, zijn ook erg leuk om te doen.
    Veel succes.

    Yntskje

    BeantwoordenVerwijderen